top of page

Algemene Voorwaarden

  1. Definities:

    1. In deze algemene voorwaarden wordt onder het "bedrijf" verstaan de cardetailingonderneming CarCareOnTheGo, en onder "klant" wordt verstaan de natuurlijke of rechtspersoon die gebruikmaakt van de diensten van het bedrijf.

  2. Dienstverlening:

    1. Het bedrijf verplicht zich tot het leveren van professionele cardetailingdiensten volgens de overeengekomen specificaties.

    2. De klant is verantwoordelijk voor het verschaffen van accurate informatie met betrekking tot het voertuig en de gewenste diensten.

  3. Prijzen en Betaling:

    1. De prijzen voor de diensten worden vastgesteld op basis van de huidige tarieven van het bedrijf en kunnen onderhevig zijn aan wijzigingen zonder voorafgaande kennisgeving.

    2. Betaling dient te geschieden op de wijze zoals aangegeven door het bedrijf, en dient te geschieden binnen de gestelde termijn op de factuur.

  4. Afspraken en Annuleringen:

    1. Afspraken dienen tijdig te worden gemaakt en kunnen afhankelijk zijn van beschikbaarheid.

    2. De klant dient afspraken minimaal 24 uur van tevoren te annuleren. Bij niet-naleving kan het bedrijf kosten in rekening brengen.

  5. Aansprakelijkheid:

    1. Het bedrijf is niet aansprakelijk voor schade aan het voertuig die niet rechtstreeks voortvloeit uit de uitgevoerde cardetailingdiensten.

    2. De klant erkent dat het bedrijf niet aansprakelijk is voor schade aan persoonlijke eigendommen in het voertuig.

  6. Klachtenprocedure:

    1. Klachten dienen binnen 48 uur na het voltooien van de dienst schriftelijk te worden ingediend.

    2. Het bedrijf zal zich inspannen om klachten op een redelijke en eerlijke manier op te lossen.

  7. Geheimhouding:

    1. Het bedrijf zal vertrouwelijke informatie van de klant niet openbaar maken aan derden zonder toestemming van de klant, behalve wanneer wettelijk vereist.

  8. Toepasselijk recht en Geschillen:

    1. Op deze overeenkomst is het recht van Nederland van toepassing.

    2. Geschillen zullen in eerste instantie worden voorgelegd aan bemiddeling. Indien geen overeenstemming wordt bereikt, zal het geschil worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank.

  9. Wijzigingen in de Algemene Voorwaarden:

    1. Het bedrijf behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden op elk moment te wijzigen. Klanten zullen op de hoogte worden gebracht van dergelijke wijzigingen.

Door gebruik te maken van de diensten van het bedrijf gaat de klant akkoord met deze algemene voorwaarden.

bottom of page